onsdag 2 februari 2011

dubbelmoral.

Dubbelmoral är fantastiskt. Eller?
Jag är så jävla trött & less på hur saker & ting hanteras. Smutskastning, skitsnack, att folk som inte har den blekaste jävla aning om vad som skett & hänt ska lägga sina näsor i blöt & komma med en åsikt.
Håll tyst & håll dej till sånt du kan & vet nånting om istället. Fast det kanske inte är ditt/erat fel att ni tycker som ni gör, ni blir ju förda bakom ljuset & helt enkelt manipulerade. Ni får lixom era åsikter inpräntade i skallen av nån annan. Fint. Ni har inte en endaste liten aning om vad som hänt & vad som ligger bakom. & ingen av er har ens brytt sej om att ta reda på det heller.
Så lyft telefonen själv för fan & ta reda på fakta.
Jag står för vad jag tycker. Till 110%. Alltid. & varsågod, ge mej skit för det & smutskasta mej hur mycket ni vill, det skiter jag i. Fullständigt. Men när man utnyttjar människor i min närhet som jag bryr mej om, när man beter sej som ärkeidioter mot min familj, då blir jag vansinnig. Sprider osanning & beter sej som barnungar. Fy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar